نمایه نویسندگان

آ

  • آذرنییاد، آرش اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-29]
  • آقاجانی، سیف الله اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 40-59]
  • آقاجانی، سیف اله مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 24-39]

ا

  • احمدی، امینه تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 126-152]
  • احمدی، طاهر اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-29]
  • اخوان تفتی، مهناز بررسی اثربخشی بازی‌های توجه‌افزا بر کارکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 30-52]
  • ارجمندنیا، علی اکبر تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • ارجمند نیا، علی اکبر تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 106-121]
  • اسبقی، مونا تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • اسدی، مسعود بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 104-125]
  • اسماعیلی، مریم اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 26-39]
  • اسماعیل پور، معصومه اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-23]
  • اسماعیلی قاضی‌ولوئی، فریبا مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 80-99]
  • اصلانی، طاهر اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 40-59]
  • افروز، غلامعلی تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • اکبری، مصطفی تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • امانی، شعله مقایسه‌ی نارسایی‌های مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانش‌آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • امینی، فهیمه اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 60-79]
  • امین‌آبادی، زهرا مطالعه‌ فراوانی و انواع غلط‌های املایی دانش‌آموزان بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
  • امین‌آبادی، سعید مطالعه‌ فراوانی و انواع غلط‌های املایی دانش‌آموزان بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
  • انصاری، محمد مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 80-99]
  • انصافی، الناز بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]

ب

  • بدوحی، فروغ تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • برقی ایرانی، زیبا اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]
  • بشرپور، سجاد اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 121-140]
  • بشرپور، سجاد مقایسه‌ی نارسایی‌های مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانش‌آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • بصیری، نوشین اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 26-39]
  • بگیان کوله مرز، محمد جواد اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]

پ

  • پرزور، پرویز اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 40-59]
  • پرهون، کمال اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 52-69]
  • پلنگی، ابوالفضل مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 38-51]
  • پورعبدل، سعید اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 121-140]
  • پورکاوه، عاطفه مطالعه‌ فراوانی و انواع غلط‌های املایی دانش‌آموزان بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
  • پوشنه، کامبیز اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 52-69]

ج

  • جناابادی، حسین تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 70-82]

ح

  • حاجیلو، جلیل مقایسه‌ی نارسایی‌های مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانش‌آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • حیدری، فاضله مقایسه‌ی نارسایی‌های مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانش‌آموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • حسین خانزاده، ، عباسعلی مقایسه‌ی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 115-131]

خ

  • خالق خواه، علی اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 83-99]
  • خیّر، زهرا اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر افزایش بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 26-39]
  • خزائی، آذر تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 126-152]

د

  • دانایی، مینا تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 100-114]
  • داوودی، حسین اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 83-99]
  • دریادل، سید جواد مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 153-168]

ر

  • رباط جزی، فاطمه بررسی اثربخشی بازی‌های توجه‌افزا بر کارکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 30-52]
  • رجبی، مسلم اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]
  • رحمانیان، مهدیه تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
  • رضایی، الهام مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 38-51]
  • رضایی، سعید تدوین برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 67-82]
  • رضایی شریف، علی اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 40-59]

ز

  • زارع، حسین اثربخشی نرم‌افزار آموزش حافظه‌ی‌کاری بر کارکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 60-79]

س

  • سلیمانی، اسماعیل اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 83-103]

ش

  • شاکر دولق، علی اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-23]
  • شیرازی، محمود تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 100-114]
  • شریفی، سارا تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 100-120]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 153-168]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 80-99]
  • صمدی فرد، حمیدرضا مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 24-39]

ط

  • طاهر، محبوبه مقایسه‌ی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 115-131]

ع

  • عرفانی، نصراله تأثیر آموزش‌های پیش‌دبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
  • علیپور کتیگری، شیوا اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکل‌های دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 83-99]
  • علیزاده، حمید مطالعه‌ فراوانی و انواع غلط‌های املایی دانش‌آموزان بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]

غ

  • غباری بناب، باقر تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 100-120]
  • غباری بناب، باقر اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزت‌نفس و مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-29]
  • غفوری، مبینا اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 52-69]
  • غلامعلی لواسانی، مسعود تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 106-121]

ف

  • فردین، محمّدعلی تأثیر آموزش تمرین‌های تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 100-114]

ق

  • قمی، میلاد مقایسه‌ی طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 80-99]

ک

  • کیانی، احمدرضا بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 104-125]
  • کیان ارثی، فرحناز مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامه‌ریزی‌‌شناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 92-105]
  • کاوه، منیژه اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 69-91]
  • کرامتی، هادی اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تاب‌آوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 69-91]

ل

  • لاله، خدیجه مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامه‌ریزی‌‌شناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 92-105]

م

  • مباحات، نسیم مقایسه نگهداری ذهنی دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 24-39]
  • محمدی، علی بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 104-125]
  • محمد رضایی، علی مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامه‌ریزی‌‌شناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 92-105]
  • محمّدی ملک آبادی، اطهر تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 106-121]
  • مرادی، رحیم تأثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در محیط چندرسانه‌ای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 126-152]
  • مرادی چقا مارانی، آزاده اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]
  • میکائیلی، نیلوفر مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 153-168]
  • مهاجری اول، نسترن بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
  • مهوش ورنوسفادرانی، عباس اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 52-69]
  • موسوی، سیده متین مقایسه‌ی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 115-131]

ن

  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 121-140]
  • نریمانی، محمد بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ نارسایی‌های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 153-168]
  • نصرتی، فاطمه تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 100-120]

و

  • وفاپور، حسنا اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]

ه

  • هاشمی، زهرا بررسی اثربخشی بازی‌های توجه‌افزا بر کارکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 30-52]

ی

  • یوسفی، صاحب تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 106-121]